Hry pro život 7.A, 9.A
27.listopadu 2019
Letošní první dvouhodinovka “Her pro život” utekla velmi rychle. Byla zaměřena na sebepoznávání, poznávání svých spolužáků a na spolupráci ve třídě. Zpočátku jsme si vysvětlili kde spolupráci ve skupině v budoucnu využijeme a hlavně v čem je velkým přínosem. Aktivita zaměřená na sebepoznávání, “Kdyby moje hračka uměla mluvit, řekla by o mně, že… byla i aktivitou zábavnou. Přišli jsme na to, že je velmi těžké uvědomit si, jací skutečně jsme… Těžší pro nás bylo uvědomit si své negativní vlastnosti, nežli ty pozitivní. Mezi aktivitami podporující spolupráci ve skupině převažovaly aktivity více zábavné. Navodily nám mimo jiné i výbornou atmosféru ve třídě. K takovým aktivitám patřila hra, kdy jsme se měli rozdělit do skupin bez mluvení dle nápisů na zádech. Aktivita byla pro nás velmi obtížná. Přišli jsme na to, že bez pomoci ostatních bychom se v této hře rozdělit nedokázali.
Petra Mračková